مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد؛

اعزام بیش از ۶۰۰ دانشجو معلم به پیاده‌روی اربعین حسینی

«ایزدی» از اعزام بیش از ۶۰۰ دانشجو معلم به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد، سفر ۱۵۰ دانشجومعلم در قالب کاروان در مدار حسین به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس است.
کد خبر: ۶۸۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 16August 2024

اعزام بیش از ۶۰۰ دانشجو معلم به پیاده‌روی اربعین حسینی«علیرضا ایزدی»، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: با توجه به اینکه عالم در ایام اربعین شاهد اقتدار تمام مسلمانان و علی الخصوص شیعیان، زیر پرچم اباعبدالله است؛ حضور در این مدار، قطعا برکات فردی و اجتماعی زیادی خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس از اعزام بیش از ۶۰۰ دانشجو معلم به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد، سفر ۱۵۰ دانشجومعلم در قالب کاروان در مدار حسین به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس است و سفر سایر دانشجومعلمان نیز، در قالب کاروان خانوادگی دنبال می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه زمان اعزام کاروان مدار حسین برادران ۲۵ مردادماه الی ۳ شهریور و خواهران ۲۶ مردادماه الی ۴ شهریور است گفت: با کمک دانشگاه، قیمت تمام شده این سفر برای دانشجومعلمان، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این سفر حاصل تلاش بیش از یک ماه اعضای بسیج است گفت: در سطح استان فارس، بیش از ۴۰ نفر به برگزاری این سفر کمک کردند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار