سردار مویدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

حضور نامحسوس تیم‌های پلیس پیشگیری در پایانه‌ها و توقفگاه‌های مرزی

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تیم‌های پلیس پیشگیری به صورت نامحسوس در تمام توقفگاه‌ها و پایانه‌های مرزها حضور دارند. 
کد خبر: ۶۸۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴ - 17August 2024
سردار علی مویدی رئیس پلیس پیگیری فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه پلیس پیشگیری با توجه به موضوعیت کاری که با اربعین حسینی دارد در طول سال جلسات متعددی برگزار می‌کند، اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها تأمین امنیت و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و تدابیر و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است. 
 
حضور نامحسوس تیم‌های پلیس پیشگیری برای مقابله با سرقت در مرزها
 
سردار مویدی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم شاهد انجام این مأموریت مقدس و ارزشی و الهی به بهترین نحو ممکن باشیم. 
 
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ابوذر در پلیس پیشگیری گفت: پلیس سه راهبرد اصلی پیشگیری و مقابله با سرقت، تامین نظم و امنیت و همچنین مراقبت از وسایل نقلیه در پارکینگ مرزها را بر عهده دارد. 
 
رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری یکی از گسترده‌ترین بخش‌های مجموعه فراجاست، خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری در جاده‌ها، خیابان‌ها، پاسگاه‌ها، گمرک، راه آهن، فرودگاه و به ویژه در مسیرهای تردد زائران وظیفه تأمین نظم و امنیت را برعهده دارد و بر این مبنی با سازماندهی منظم هدفمند و مؤثر تلاش می‌کند مسیر تحت کنترل بوده و زائران در مرزها تجمع نداشته و در یک نقطه متمرکز نشوند. 
 
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های پلیس پیشگیری در راستای مقابله با سرقت به صورت آشکار و نامحسوس در تمامی توقفگاه‌ها و پایانه‌های مرزها حضور دارند.  
 
سردار مویدی گفت: پلیس پیشگیری در ایام اربعین علاوه بر بهره‌گیری از نیروهای پلیس پیشگیری از ظرفیت پلیس‌یاران نیز استفاده خواهد کرد. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار