استاندار ایلام در پیامی؛

آزادگان نماد سرفراز ایثار و فداکاری‌اند

«بهرام نیا» به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه؛ سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ - 16August 2024
آزادگان نماد سرفراز ایثار و فداکاری‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلامبه مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه؛ سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
 
 بیست و ششم مردادماه در زمره روز‌های به یادماندنی و ماندگار تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. هنگامه‌ای که ایران اسلامی پس از فراقی سخت، به وصال فرزندان برومند، دلاور و آزاده‌اش نائل آمد. مهاجرانی صادق و دلاورانی شجاع و بی‌ادعا، مدافعانی ولایت‌مدار و فداکار که آگاهانه و مجاهدانه همگام با هم‌رزمان شهیدشان به فرمان پیر جماران (ره) لبیک گفتند و در معرکه حق علیه باطل حضور یافتند و با مجاهدت‌های بی‌نظیر خود، برگ زرین دیگری به صحیفه پر افتخار تاریخ ایران اسلامی افزودند.
 
به راستی که آزادگان سرافراز تجسم حقیقی آزاده زیستن و نماد سرفراز ایثار و فداکاری‌اند که در راه متعالی‌ترین آرمان‌های الهی و سربلندی اسلام و انقلاب و دفاع از ایران اسلامی، جان عزیز خویش را سپر سخت‌ترین و دشوارترین شرایط کردند و تصویر ماندگاری از رادمردی و استقامت را به عنوان ورقی از کتاب قطور حرّیت و آزادگی خویش به نمایش گذاردند و تحسین تاریخ را برانگیختند.
 
اینجانب فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سال‌روز رهایی و بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز را به تمامی این عزیزان به ویژه آزادگان غیور استان شهیدپرور ایلام صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت همگان را در پیمودن راه متعالی امام راحل عظیم‌الشان (ره) و شهدای والامقام در پرتو منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها