مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

جوانان ایرانی همواره در میدان‌های مختلف سربازان فداکار ملت و ولایت هستند

سردار «اسلامی» در پیامی ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایرانی در المپیک گفت: قهرمانان المپیکی با کسب مدال‌های ارزشمند، افتخار آفرینی کردند و نشان دادند که جوانان ایرانی همواره در میدان‌های مختلف سربازان فداکار ملت و ولایت هستند.
کد خبر: ۶۸۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶ - 17August 2024

جوانان ایرانی همواره در میدان‌های مختلف سربازان فداکار ملت و ولایت هستند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی افتخار آفرینی و رزشکاران ایرانی در المپیک را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده ورزشکاران کاروان المپیک ایران تبریک گفت.

در متن این پیام  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانان سرافراز و افتخار آفرین کاروان المپیک ایران با سلام و با قلبی مملو از افتخار و شوق، کسب مدال‌های ارزشمند شما در آوردگاه بزرگ المپیک را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شما با تلاش‌های شبانه‌روزی و اراده‌ای پولادین، نام ایران اسلامی را در جهان پرآوازه ساختید و نشان دادید که جوانان این مرز و بوم همواره آماده‌اند تا با عزمی راسخ در راه اعتلای کشور و سربلندی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

شما عزیزان، با کسب این افتخار بزرگ، وظیفه سربازی خود را به نحو احسن انجام داده و راه شهدای والامقام را در خدمت به کشور و ولایت ادامه دادید.

 پیروزی شما، پیروزی ملت ایران و نشانه اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اینجانب ضمن تبریک مجدد به شما قهرمانان، پیروزی اخیر را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شما، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما سربازان ایران اسلامی، موفقیت روزافزون و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

سرباز کوچک ولایت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار