همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان برگزار شد

همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ - 17August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد.همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور، با حضور آزادگان قهرمان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و میهن اسلامی با بیان اینکه آزادگان قهرمانان ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: از مجاهدت‌های این قشر تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان برگزار شد
 
آیت‌الله حسینی افزود: در زمان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد وضعیتی همچون شرایط فعلی غزه از جمله تجاوز، کشتار، جنایت و غارت را داشتیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اسلام، به واسطه مجاهدت‌های آزادگان، خانواده شهدا و جانبازان عظمت پیدا کرد، جبهه حق شکل گرفت و نظام اسلامی قدرتمند شده است.
 
همایش پیاده روی به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان برگزار شد
وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی در هم کوبیده شد و امروز همه دنیای استکبار و غرب برای دفاع از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند.
 
پخش آثار هنری تولیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، موسیقی و تجلیل از آزادگان از برنامه‌های این همایش بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار