معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

آمادگی کافی و مناسب برای برگشت زائران از خسروی

«شعبانی» از آمادگی کافی و مناسب برای برگشت زائران از خسروی و تدابیر لازم برای انتقال زوار به مقاصد آنها خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 17August 2024
آمادگی کافی و مناسب برای برگشت زائران از خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران مستقر در مرز خسروی در خصوص آخرین وضعیت تردد زائران از مرز خسروی، اظهار داشت: از آغاز ماه صفر پایانه خسروی که قدیمی‌ترین پایانه مرز خسروی است شاهد حضور پرشور زائران سیدالشهدا است.
 
وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در استان و قرارگاه ستاد اربعین، از ابتدای مرز‌های استان، شهرستان کنگاور تا خروجی استان در مرز خسروی و همچنین به سمت مرز مهران، ترافیک روانی برقرار است.
 
شعبانی اشاره‌ای به تمهیدات و زیرساخت‌های فراهم شده در مرز خسروی داشت و گفت: امسال بیش از ۱۶۰ هکتار پارکینگ به پارکینگ‌های مرز خسروی اضافه شده که بسیاری از آنها در ۳۰۰ متری مرز قرار دارند که تردد را برای زائران آسان کرده است.
 
وی با اشاره به خدمت‌رسانی مواکب طول مسیر اربعین استان به زائران، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات و زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال زائران برقرار است و هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی خسروی به سهولت و سرعت در حال انجام است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه عبور زوار از گیت‌ها را در کمتر از ۵ ثانیه در مرز خسروی اعلام کرد و گفت: با فعالیت ۱۵۴ گیت در دو طرف معطلی و توقفی در گیت‌ها نداریم.
 
وی ادامه داد: در طرف عراقی سرویس ایاب‌وذهاب به سمت سامرا، کاظمین، کربلا و نجف فراهم شده و هیچ مشکلی در بحث حمل‌ونقل در طرف ایران و همچنین طرف عراق نداریم.
 
شعبانی در پایان، از آمادگی کافی و مناسب برای برگشت زائران از خسروی خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای انتقال زوار به مقاصد آنها اندیشیده شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار