فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا خبر داد:

برپایی ۱۴ موکب و بیمارستان صحرایی در مرز خسروی

امیر «طاهری» از برپایی ۱۴ موکب اربعین و یک بیمارستان صحرایی در مرز بین المللی خسروی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 17August 2024

برپایی ۱۴ موکب و بیمارستان صحرایی در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امروز در حاشیه بازدید از موکب رهپویان ولایت ارتش در پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در غرب کشور، با برپایی موکب توانسته است خدمات خوب، ارزشمند و شایسته‌ای به زائران امام حسین (ع) در پایانه مرزی خسروی ارائه‌ دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا عنوان کرد: ارتش در مجموع توانسته است ۱۴ موکب در منطقه راه‌اندازی کند و در این موکب‌ها خدماتی هم‌چون آرایشگری، خیاطی و... ارائه می‌شود.

امیر طاهری در ادامه افزود: در موکب‌های ارتش علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، انواع مواد غذایی نیز توزیع می‌شود و روزانه در هر وعده غذایی نزدیک به ۲ هزار پرس غذا و صبحانه میان زائران امام حسین (ع) تقسیم می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا خاطرنشان کرد: در محدوده شهر قصرشیرین یک پارکینگ خودرویی توسط ارتش با ظرفیت بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو، راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در حال ارائه خدمات است.

امیر طاهری در پایان از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در خسروی خبر داد و گفت : بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی برای ایام اربعین، بیمارستان صحرایی ارتش در مرز خسروی راه‌اندازی شده و زائران عزیز در بخش‌های دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، عمل‌ جراحی و... این بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار