دیدار مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور با استاندار ایلام

«اختری» با حضور در مرکز مانیتورینگ شهر مهران با «بهرام‌نیا» و رئیس ستاد اربعین استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۸۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ - 17August 2024

دیدار مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور با استاندار ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «زینب اختری» مدیر کل زنان و خانواده وزارت کشور با حضور در مرکز مانیتورینگ شهر مهران با  «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین استان دیدار و گفتگو کرد.

 «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام در این دیدار اظهارداشت: از اول صفر تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند و با وجود افزایش تردد زوار، هیچ مشکلی در خدمات‌رسانی و تسهیل تردد وجود ندارد.

 وی ادامه داد: در بین ۶ گذرگاه مرزی با کشور عراق، هرساله بیشترین تردد زوار از مرز مهران به ثبت می‌رسد و هرساله شاهد اضافه شدن خدمات به زوار در مرز مهران و تکمیل زیرساخت‌ها هستیم.

استاندار ایلام با تاکید بر تبیین کنگره بزرگ اربعین، گفت: ضرورت دارد به موضوعات فرهنگی و تبیین کنگره اربعین توجه ویژه شود.

«زینب اختری» مدیر کل زنان و خانواده وزارت کشور در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات استاندار ایلام و دست‌اندرکاران ستاد اربعین استان، گفت: با وجود تردد بسیار زیاد از مرز مهران در مقایسه با سایر مرزها، اما شاهد تسهیل تردد زوار و خدمات‌رسانی بسیار خوب مواکب هستیم.

لازم به ذکر است در این دیدار سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، شفیعی فرماندار مهران و خانم جستجو مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار