مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندارن خبر داد؛

برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» در مازندران

«آهنگر» گفت: ویژه برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» اواسط شهریور در سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 17August 2024

برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندارن امروز در جمع خبرنگاران به اقبال عمومی علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی از مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» با محوریت روایت خدمت شهید «محمد تراب نژاد» به قلم «رحیم مخدومی» اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه در بازه زمانی ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد سال‌جاری برگزار شد.

وی ضمن یادآوری اینکه این مسابقه که به همت کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: ۱۹۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

آهنگر با بیان اینکه «شهروز سنایی» از سلمانشهر، «معصومه باقری» از ساری، «مرجانه باطبی» از تنکابن، «عباس اکبری کیاسری» از ساری، «زهرا بابائیان» از گلوگاه، «فاطمه دادویی» از زیراب، «مهسا توسلی» از ورامین، «حمیده رجبی» از نکا، «بهناز علویان» از ساری و «فاطمه برزگر» از آمل ۱۰ برگزیده این مسابقه هستند، گفت: ویژه برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» طی نشستی در اواسط شهریور در سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار