مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شک نکنید که سفر اربعین به قدس شریف منتهی خواهد شد

سردار مرادحاجتی گفت: راهپیمایی اربعین یک سفر چند منظوره معنوی، ارزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که خروجی آن باید ترویج فرهنگ عاشورا و خونخواهی کسانی باشد که در طول تاریخ برای احقاق حق جان دادند و رستگار شدند.
کد خبر: ۶۸۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 18August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در مرز چذابه و بازدید از موکب‌های خدمات رسان به جمع زائران اباعبدالله الحسین (ع) پیوست و مسیری را با آنان همقدم شد.

وی ضمن تقدیر از قشرهای مختلف مردم که به صورت خودجوش با برپایی موکب به زائران خدمات می‌دهند، حرکت اربعین را یک نمایش اقتدار برای شیعیان جهان برشمرد و اظهار داشت: آیا کسی سوال کرده که چرا رسانه‌های دنیا که کوچکترین حوادث را منعکس می‌کنند، بزرگترین سفر و راهپیمایی عظیم معنوی جهان را پوشش نمی‌دهند؟

شک نکنید که سفر اربعین به قدس شریف منتهی خواهد شد

سردار مرادحاجتی افزود: راهپیمایی اربعین یک سفر چند منظوره معنوی، ارزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که خروجی آن باید ترویج فرهنگ عاشورا و خونخواهی کسانی باشد که در طول تاریخ برای احقاق حق جان دادند و رستگار شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از دستگاه‌ها و شرکت‌های خوزستان که امکانات مناسبی را در مرز مستقر کردند، گفت: شک نکنید که بزودی این سفر طولانی‌تر و به قدس شریف منتهی خواهد شد چون وعده الهی همیشه بر پیروزی حق تاکید کرده است و خون کودکان غزه مصداق واقعی حق است.

شک نکنید که سفر اربعین به قدس شریف منتهی خواهد شد

وی تردد و امکانات مرزهای خوزستان را مطلوب خواند و یادآور شد: هر چه بگذرد، زیرساخت‌ها و خدمات ارزنده به زائران بیشتر و بهتر می‌شود و جا دارد در این گرمای 50 درجه قدردان حضور این مردم مومن در این مسیر نورانی باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار