معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش از مرز چذابه‌ بازدید کرد

امیر قربانی از پایانه مرزی چذابه و خدمات درمانی بیمارستان صحرایی شهدای جنوب غرب ارتش و خدمت‌رسانی تیپ ۳۹۲ زرهی نزاجا به زائران اربعین حسینی، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ - 18August 2024

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش از مرز چذابه‌ بازدید کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان،  ‌‌امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی»، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش امروز از پایانه مرزی چذابه و خدمات درمانی بیمارستان صحرایی شهدای جنوب غرب ارتش و خدمت‌رسانی تیپ ۳۹۲ زرهی نزاجا به زائران اربعین حسینی، بازدید کرد.

وی در این بازدید به خدمات ارزنده و جهادی ارتش در مرزها پرداخت و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای فعالیت‌های اجتماعی خود حضوری مقتدر در خدمات رسانی و تامین امنیت زائران اباعبدالله دارد و فرزندان ملت در این لباس به خود افتخار می‌کنند که خادم زوار کربلا هستند.

امیر قربانی خدمات بهداشتی و درمانی ارتش در مرز چذابه و برپایی بیمارستان صحرایی را یک ضرورت دانست و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا وجود این مراکز درمانی جهت تامین سلامت زائران کاری ارزشمند است که هم باید تداوم یابد و هم تقویت شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در این بازدید به مواکب مستقر در مرز چذابه هم سرکشی کرد و مسیری را با زائران اباعبدالله الحسین (ع) همقدم شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار