معاون بسیج مساجد و محلات سپاه خراسان جنوبی:

۹ نفر از فعالان مساجد خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند

«اسماعیلی» با بیان اینکه این آیین باعنوان «مثل ابراهیم» به یاد شهید جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» که به عنوان یک امام جماعت تراز شناخته می‌شدند، نامگذاری شده است، گفت: در این مراسم از ۳۱۳  نفر از منتخبان برتر کشوری تجلیل می‌شود که ۹ نفر از این منتخبین از استان خراسان جنوبی هستند.
کد خبر: ۶۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 18August 2024

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ «عزت‌الله اسماعیلی» معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، از برگزاری دومین آیین تجلیل از فعالان مساجد کشور در مسجد جمکران با عنوان «مثل ابراهیم» به مناسبت ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مسجد خبر داد و اظهار داشت: ۴۲ نفر از فعالان مساجد خراسان جنوبی برای شرکت در این آیین به مسجد مقدس جمکران اعزام‌ می‌شوند.

وی بیان داشت: این آیین برای دومین سال متوالی به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در ۳۱ مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد و با حضور مسئولان کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود. 

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: براساس سهمیه ابلاغی ۴۲ نفر از فعالان، الگوهای موفق و منتخبین مساجد خراسان جنوبی به منظور تجلیل و تکریم در این آیین شرکت خواهند کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه هرساله یک مسجد به عنوان مسجد برتر از استان در سطح کشوری معرفی و تجلیل می‌شود، مطرح کرد: امسال مسجد امام حسین(ع) روستای چاهک از شهرستان قاینات به عنوان مسجد برتر سال از خراسان جنوبی به این آیین معرفی شد.

وی با بیان اینکه این آیین باعنوان «مثل ابراهیم» به یاد شهید جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» که به عنوان یک امام جماعت تراز شناخته می‌شدند، نامگذاری شده است، گفت: در این مراسم از ۳۱۳  نفر از منتخبان برتر کشوری تجلیل می‌شود که ۹ نفر از این منتخبین از استان خراسان جنوبی هستند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته نخستین آیین گرامیداشت روز مسجد، با حضور رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله «رئیسی» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و ۵۵ نفر از فعالان و عوامل مؤثر در اعتلای مساجد استان خراسان جنوبی در این همایش شرکت کردند و از این تعداد ۸ نفر مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار