فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

اجرای طرح احیا مساجد و پایگاه‌های مقاومت در استان یزد

سردار زارع کمالی از اجرای طرح احیا مساجد و پایگاه‌های مقاومت در استان یزد و در نتیجه تحقق محله مردم‌سالار اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ - 18August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع‌کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه برنامه‌ای با حضور ۳ هزار خادم مساجد کشور در مسجد جمکران برگزار می‌شود که از استان یزد ۴۳ خادم در این مراسم حضور خواهند یافت.

وی افزود: در این مراسم از مسجد برتر هر استان و هفت نفر منتخب از فعالین برتر مساجد هر استان معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه مقرر شد تا تمام شبکه فعالین مساجد استان یزد مورد تفقد و سرکشی قرار گیرند، گفت: مسجد باقریه یزد به عنوان اولین مسجد امشب مورد سرکشی قرار می‌گیرد و مابقی مساجد توسط اکیپ‌هایی متشکل از دو پاسدار و تعدادی از بسیجیان مورد بررسی و تجلیل قرار خواهند گرفت.

زارع‌کمالی ادامه داد: هر شب ۳۰ اکیپ با مجموع ۶۰ نفر در این ایام برای سرکشی از مساجد فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: حدود هزار و ۳۰۰ مسجد فعال در استان یزد وجود دارد که طی یک ماه توسط پاسداران و بسیجیان مورد تفقد قرار خواهد گرفت، تا کل شبکه مساجد استان یزد مورد تجلیل قرار گیرند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سهم مساجد فعال در هر شهرستان ۲۰ مسجد و در مرکز استان حدود ۱۲۰ مسجد فعال هستند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح احیا مساجد و پایگاه‌های مقاومت در استان یزد و در نتیجه تحقق محله مردم‌سالار اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار