افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در مرز مهران

بیمارستان صحرایی مجهز سپاه پاسداران در مرز مهران با حضور حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۶۸۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 18August 2024
افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در مرز مهرانبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، حوزه بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت ۱۲۸ تخت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «کریمی‌تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه، «بهرام‌نیا» استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و مدیران استانی افتتاح شد.
 
 «بهرام‌نیا» استاندار ایلام در آیین افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: شهری که گنجایش , ۳۰ هزار نفر را دارد تا ساعت ۱۲ شب گذشته بیش از یک میلیون و ۳۴۵ هزار زائر تاکنون از آن تردد کردند که از این تعداد یک میلیون و ۵۵ هزار از مرز خروج داشتند.
 
وی افزود: بیمارستان صحرایی مجهز سپاه پاسداران در مرز مهران، تکیه‌گاهی قوی برای خدمت به زوار است و می‌تواند بیشترین و بهترین خدمت را به زوار داشته باشد.
 
رئیس ستاد اربعین استان ایلام ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان که توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران ایجاد شده، یک بیمارستان صحرایی دیگر توسط ارتش مقتدر در میدان اربعین راه‌اندازی شد که این دو بیمارستان آماده خدمات‌رسانی به زوار هستند.
 
«بهرام‌نیا» خاطرنشان کرد: هارمونی خدمت به زوار در اربعین را شاهد هستیم و همه دست‌اندرکاران ستاد اربعین استان و نیروهای سپاه پاسداران، ارتش و فراجا، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی بیشترین و دیگر دستگاه‌ها همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زوار بکار گرفتند
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار