برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام در ایلام

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، امروز دوشنبه آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 19August 2024

 آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام در ایلام و تجلیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، امروز دوشنبه آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد. 

 در این مراسم که با حضور «علی هلشی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرهنگ امیدی‌زاده معاونت امور هنری سینمایی سرهنگ همتی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، و معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از کارکنان ایثارگر این اداره کل با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل شد.

 مداحی در رثای حضرت امام حسین (ع) توسط قباد خضری مسئول پایگاه مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این آیین بود. 

گفتنی است مدیر کل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهمانان این مراسم در ادامه این با حضور در قطعه شهدا ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید محمدامین گهرسودی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار