نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیر کل آموزش و پرورش استان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشستی موارد مرتبط به نشر ارزش‌های دفاع مقدس را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۶۸۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 19August 2024

نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیر کل آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با مدیرکل آموزش و پرورش استان جناب آقای «مسعود سعادتی» در نشستی موارد مرتبط به نشر ارزش‌های دفاع مقدس را مورد بررسی قرار دادند.
در ابتدای این نشست دریادار دوم «رضا عباسی» به تشریح مختصری از اقدامات صورت گرفته در موزه دفاع مقدس و مقاومت پرداخت اند و نیز
مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کردند: آموزش و پرورش برای پیشبرد ماموریت‌های حوزه دانش آموزی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی کامل دارد.
در ادامه این نشست موارد ذیل مطرح گردید:
۱-  مقرر گردید از هفته دوم مهر ماه سال جاری سهمیه‌ای به صورت هفتگی تعیین گردد تا دانش آموزان نواحی مختلف از موزه دفاع مقدس و مقاومت بازدید نمایند.
۲-  از جمله برنامه‌ای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تربیت راوی در موزه دفاع مقدس و مقاومت از بین دانش آموزان علاقمند و مستعد می‌باشد که مقرر گردید اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به شناسایی این دانش آموزان اقدام نموده و به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی کنند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار