دفاع مقدس در سیاره غزه

سران خونخوار صهیونیست اعتقاد دارند که غرب‌آسیا باید در آتش ناامنی بسوزد تا ویران شود؛ لذا در چنین میدانی، محور مقاومت پنجه در پنجه‌ی یک طراحی هشتاد ساله انداخته است.
کد خبر: ۶۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰ - 20August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: تکنولوژیِ دجّال هر روز در غزه روی فرشته‌های فلسطینی آزمایش می‌شود. اسرائیل مثل‌ بنز می‌کُشد، چون مثل سگ می‌ترسد از سرنوشتی که هر لحظه محتوم‌تر از قبل به نظر می‌رسد. ترکش‌هایِ انفجارِ تاریکی در حساس‌ترین نقطه‌ی زمین، زندگیِ تمام انسان‌ها را زخمی کرده. اسرائیل یعنی آن موجودی که گند زده است به زندگی زیبای بشر. 

دفاع مقدس در سیاره غزه

بمب‌هایی که از جهنمِ تکنولوژی پرتاپ می‌شود، می‌آیند تا سیاره زمین را به «سیاره‌ی غزه» تبدیل کنند، اما از قضا بوی منطق امام خمینی (ره) پیچیده در پیچیدگی‌هایِ منطقه و دفاع مقدس به شدت ادامه دارد. در فصل جدید از سریال دفاع مقدس، محور مقاومت به آخرین قلمرو ارزش‌های انسانی تبدیل شده است. در نتیجه، موشک‌هایش هر بار باید از عرشِ آسمانِ ایمان تا قعرِ جهنمِ جنایت، یک نَفَس پرواز کند.

عبورِ سلامت از پیچ‌هایِ خطرناکِ سرنوشت را تمام صالحان از طرف پروردگار‌ امضاء کرده‌اند. گویا پشت این گردنه، جهانِ بدون صهیونیزم خیمه زده که شیطان این‌گونه زوزه می‌کشد از درد رسوایی. در‌ همسایگیِ اسرائیل همه در حسرت یک زندگی معمولی خواهند مُرد. از همین روست که این جرثومه را به جای منطقه‌ای پَرت مثل آلاسکا در بیت‌المقدس کاشته‌اند.

محور مروت و مردانگی در حال متحد کردن تمام جمعیت زمین است. نابودی اسرائیل به یک آمینِ جهانی احتیاج دارد و همه باید از ته دل بخواهند. آزادی فلسطین از بند اسرائیل، آزادی انسان است از حبس شیطان و دشمنیِ محور مقاومت با رژیم صهیونیستی ضامنِ صلح و امنیت جهانی‌. شرافت‌مندانِ امتِ آخرالزمان، عاقبت طرح لبخند را روی صورت فلسطین می‌کشند. یک صلحِ خشک و خالی در خاورمیانه که هفتاد و پنج سال دعوا ندارد. دزدِ بی‌شرفِ آرامش را باید از خانه بیرون کرد. در مقیاس تاریخ، از اتحادِ بیداری تا اتفاقِ نهایی فقط یک نفس فاصله رؤیت شده است.

وجوبِ شکرِ نعمتِ انقلاب اسلامی بیش از همیشه هویداست. نقشه‌ای که در غزه اجرا می‌شود، خوابی‌ست که برای تمام شهرهای منطقه دیده‌اند. اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید اسرائیل تا امروز چه بلایی بر سر مردم بی‌دفاع منطقه آورده بود؟! سران خونخوار صهیونیست اعتقاد دارند که غرب آسیا باید در آتش ناامنی بسوزد تا ویران شود. در چنین میدانی، محور مقاومت پنجه در پنجه‌ی یک طراحی هشتاد ساله انداخته و به کمتر از باز کردن تمام پیچ و مهره‌های اسرائیل رضایت نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها