فرمانده ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان:

موکب ماهان روزانه از ۸ تا ۱۵ هزار نفر زائر پاکستانی پذیرایی می کند

سرهنگ «محمدی‌زاده» گفت: موکب امام حسین (ع) ماهان در واقع از اولین مواکب عمق کشور برای پذیرایی از این زائران است که ۲۴ ساعته خدمات می‌دهد و غذا و نوشیدنی سرد و گرم در هر ساعت برای زائران فراهم است.
کد خبر: ۶۸۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 19August 2024

موکب ماهان روزانه از ۸ تا ۱۵ هزار نفر زائر پاکستانی  پذیرایی می کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،  سرهنگ پاسدار «محمدرضا محمدی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان دوشنبه(۲۹ مرداد) با قدردانی از اصحاب رسانه به جهت مجاهدتی که در شرایط سخت و با کمبود امکانات انجام می‌دهند؛ گفت: جنگ رسانه امروز آنقدر قوی است که خون ۴۰ هزار نفر در غزه ریخته شد تا مردم جهان بیدار شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان نقش اصحاب رسانه در جنگ شناختی و در راستای جهاد تبیین را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: وضعیت کشور ما در بسیاری از زمینه‌ها نسبت برخی کشورها بهتر است گرچه مشکلات را هم باید دید و برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات پزشکی رایگان در طول سال و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اشاره و تصریح کرد: هر نقطه‌ از ناحیه تحت پوشش ما که متقاضی دریافت این خدمات باشد، برای ارائه محدودیتی نداریم.

سرهنگ محمدی‌زاده در ادامه به ارائه خدمات بسیجیان و گروه‌های جهادی در موکب ماهان اشاره و تصریح کرد: این موکب از سال ۹۴ آغاز به کار کرد که مشکلات زیادی داشت اما امروز با همکاری همه دستگاه‌ها خدمات بهتری ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به پیش‌بینی عبور ۱۵۰ هزار نفر زائر پاکستانی اربعین از ایران افزود: موکب امام حسین (ع) ماهان در واقع از اولین مواکب عمق کشور برای پذیرایی از این زائران است که ۲۴ ساعته خدمات می‌دهد و غذا و نوشیدنی سرد و گرم در هر ساعت برای زائران فراهم است.

سرهنگ محمدی‌زاده ادامه داد: این موکب تقریباً تا پایان ماه صفر فعال است و در حال حاضر میانگین روزانه از ۸ تا ۱۵ هزار نفر را پذیرایی می‌کند و علاوه بر این امکانات درمانی، حمام و... نیز فراهم است و گروه‌های جهادی بسیج از پخت نان تا طبخ غذا را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه مشکلی برای اتوبوس‌های پاکستانی پیش بیاید در این موکب تعمیر و یا اتوبوس‌ جایگزین برای آنان جهت اعزام به مرز تامین می‌شود؛ در پایان بیان کرد: فضای خیلی خوب این موکب نمای کوچکی از مشایه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار