وزیر خارجه دولت تغییر و سازندگی یمن:

فرار ناو‌های آمریکایی از دریای سرخ/ واکنش به حمله الحدیده حتمی است

احمدعلی عامر ضمن تاکید بر واکنش حتمی به حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده، از درماندگی و استیصال واشنگتن در برابر نیرو‌های یمنی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ - 19August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جمال احمدعلی عامر وزیر امور خارجه دولت صنعا بر حتمی بودن واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن تاکید کرد.

فرار ناو‌های آمریکایی از دریای سرخ/ واکنش به حمله الحدیده حتمی است

وی گفت: موضوع پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر اسرائیل و تاکتیک‌های آن مربوط به مقامات و نیرو‌های مسلح یمن است.

جمال عامر تاکید کرد: واکنش به هر حال به این حمله وحشیانه و زبونانه به الحدیده حتمی و در راه است.

جمال عامر ادامه داد: آمریکا به همراه ناوگان نیروی دریایی خود از دریای سرخ فرار کرد و امروز در جستجوی جایگزین است و به هم ریختگی و سرخوردگی آن از همان روز نخست درگیری مشخص بود.

یکشنبه نیز «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر حتمی بودن پاسخ محور مقاومت به رژیم صهیونیستی و بی‌ارتباطی این پاسخ با تحولات نوار غزه تاکید کرد.

پیشتر نیز «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن تاکید کرده بود: هر تلاشی برای مهار پاسخ محکوم به شکست است و تصمیم همه جبهه‌های پشتیبانی قطعی است و تأخیر در پاسخ در چارچوب یک زمینه عملی است تا پاسخ برای دشمن دردناک باشد. تأخیر در پاسخ تأثیر عملی بر دشمن دارد و رژیم اشغالگر هرگز شاهد چنین ترسی نبوده، بطوریکه پروازهایش را لغو کرده است.

الحوثی اضافه کرد: بسیج شناور‌های نیروی دریایی آمریکا و آوردن جنگنده‌ها به پایگاه‌های آمریکایی در کشور‌های عربی نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم اشغالگر را لغو کند؛ چراکه پاسخ به دشمن یک تصمیم راهبردی و یک ضرورت واقعی برای بازدارندگی دشمن جنایتکار، شرور و جسور اسرائیل از ارتکاب جنایت است. رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار