مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

اربعین حسینی فرصتی برای انتقال پیام اسلام به سراسر جهان است

سرهنگ کریمی گفت: زیارت اربعین در مفهوم شیعه یک عبادت هدفمند است و خود این پیاده‌روی بزرگ اربعین که نماد زیارت اهل‌بیت (ع) است برای تجدید بیعت دوباره با راه امام حسین (ع) است به این معنا که با هر قدم زائران در این راه، تجدید میثاق می‌شود که شیعیان هم اینگونه با تاسی از مکتب سیدالشهدا (ع) حرکت کنند.
کد خبر: ۶۸۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ - 19August 2024

اربعین حسینی فرصتی برای انتقال پیام اسلام به سراسر جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی طی سخنانی با کارکنان این اداره کل اظهار داشت: زیارت اربعین در مفهوم شیعه یک عبادت هدفمند است و خود این پیاده‌روی بزرگ اربعین که نماد زیارت اهل‌بیت (ع) است برای تجدید بیعت دوباره با راه امام حسین (ع) است به این معنا که با هر قدم زائران در این راه، تجدید میثاق می‌شود که شیعیان هم اینگونه با تاسی از مکتب سیدالشهدا (ع) حرکت کنند.

وی گفت: اربعین حسینی فرصتی برای انتقال پیام اسلام به سراسر جهان است. راهپیمایی بزرگ اربعین یادآور حماسه‌های بزرگی است که امام حسین(ع) برای ماندگاری دین انجام داد لذا برای ماندگاری راه امام حسین(ع) باید تلاش کرد تا این مراسم معنوی باشکوه‌تر برگزار شود.

سرهنگ کریمی در ادامه بیان داشت: اباعبدالله الحسین (ع) تنها متعلق به ما نیست بلکه مذاهب اسلامی شیعه و سنی همه زیر پرچم امام حسین (ع) هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: در روزگاری که دشمنان اسلام و امت اسلامی با انواع و اقسام ابزار‌ها و وسایل با پول و ثروت، سیاست و با سلاح علیه امت اسلامی دارند اقدام می‌کنند، خداوند متعال ناگهان حادثه راهپیمایی اربعین حسینی را اینگونه عظمت و جلوه می‌دهد و این نشانه اراده‌ی الهی بر نصرت امت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار