فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

وحدت اهل سنت و شیعه نشانه همبستگی امت اسلامی است

سردار «حسینی» گفت:وحدت و انسجام اهل سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی است که می‌بایست این رویه حفظ شود.
کد خبر: ۶۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ - 19August 2024
وحدت اهل سنت و شیعه نشانه همبستگی امت اسلامی است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در بازدید از موکب اهل سنت استان گلستان اظهارداشت:وحدت و انسجام اهل سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی است که می‌بایست این رویه حفظ شود.
 
وی افزود:جامعه مسلمانان یک جامعه واحد است، همه ما پیرو پیامبر (ص) هستیم و اطاعت از پیامبر برای تمامی مسلمانان امری واجب است.
 
 فرمانده سپاه امیرالمومنین خاطرنشان کرد:این عزیزانی که مسیر طولانی، از شرقی‌ترین نقطه کشور به غربی‌ترین نقطه کشور را طی کرده‌اند هم پیرو پیامبر (ص) و هم محب اهل بیت (ع) هستند و آمده‌اند که در مهران در دروازه عتبات عالیات و پایتخت خادمین زوار حسینی خدمتگزار باشند که قطعاً اجر و پاداش این عزیزان با خداوند متعال است.
 
 سردار «حسینی» بیان کرد:حضور برادران و خواهران اهل سنت در این منطقه شیعه‌نشین نشانه‌ای از وحدت، یکپارچگی و انسجام همه مسلمانان است.
 
 وی اظافه کرد:شهید «اسماعیل هنیه» در تهران به شهادت می‌رسد و بزرگترین و بالاترین مرجع دینی مسلمانان و شیعیان بر پیکر این عزیز نماز می‌خواند، شیعیان در کنار عزیزان اهل سنت حماس بر علیه رژیم صهیونیستی می‌جنگند و این مهم نیز نشانه‌های وحدت مسلمانان است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها