استاندار همدان تاکید کرد؛

ضرورت تامین نظم و امنیت مواکب در همدان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی (ع)، باید تأمین نظم و امنیت در مواکب و نظارت دقیق بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی جاده‌ای بیشتر شود و این اقدامات برای اطمینان از رفاه و امنیت زائران ضروری است.
کد خبر: ۶۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱ - 20August 2024

۲به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد اربعین، می‌توانیم کیفیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) را به بیش‌از پیش بهبود بخشیم.

وی افزود: آمار نزدیک به ۱۰ میلیون تردد، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق و کنترل مؤثر ترافیک در مسیرهای پرتردد استان است.

استاندار همدان عنوان کرد: با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی (ع)، باید تأمین نظم و امنیت در مواکب و نظارت دقیق بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی جاده‌ای بیشتر شود و این اقدامات برای اطمینان از رفاه و امنیت زائران ضروری است.

وی یادآور شد: در محور اسدآباد اجرای اقدامات مؤثری چون روشنایی‌، خط‌کشی جاده و جایگذاری نیوجرسی، به بهبود شرایط جاده‌ای کمک شایانی کرده است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: خدمت‌رسانی مواکب به صورت مردمی انجام می‌شود اما پشتیبانی‌های لجستیکی از سوی دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام مردم شریف استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اساس کار است.

استاندار همدان بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی با نظارت دقیق‌تر بر مواکب، شرایط بهداشتی و درمانی آن‌ها را ارتقاء دهد.

وی متذکر شد: در تمام مواکب، ائمه جماعات حضور دارند و نماز جماعت به صورت منظم برگزار می‌شود و این نشان‌دهنده توجه به معنویات در کنار خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها