دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

مرد میدان روایت‌ها

آزاده سرافراز «محمدمهدی عبداللهی» را که اکثر آزادگان خراسانی می‌شناسند بصورت شبانه‌روزی خود را وقف ترویج ارزش‌های نیمه پنهان دفاع مقدس کرده و دامنه فعالیت و حضور روایتگرانه او از شهر مشهد فراتر رفته و همچون عاشقی بی‌ادعا هرجا قرار باشد یاد و نامی از شهدای غریب اسارت و دوستان آزاده‌اش باشد آنجا حاضر است و روایتگری می‌کند.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹ - 20August 2024

مرد میدان روایت‌هاگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «علی‌اصغر زینلی» فعال رسانه‌ای؛ برادر «محمدمهدی عبداللهی» را اکثر آزادگان عزیز می‌شناسند او از آزادگان سرافرازی است که سال‌ها است همجوار امام مهربانی شده تا نامش در زمره خادمین ولی نعمتمان ثبت شود.

این برادر عزیز آزاده بصورت شبانه‌روزی خود را وقف ترویج فرهنگ و ارزش‌های نیمه پنهان دفاع مقدس کرده است.

دامنه فعالیت و حضور روایتگرانه او از شهر مقدس مشهد فراتر رفته و همچون عاشقی بی‌ادعا هرجا قرار باشد یاد و نامی از شهدای غریب اسارت و دوستان آزاده‌اش باشد آنجا حاضر است و با لهجه شیرین شیرازی روایتگری می‌کند.

او لباس زرد اسارت را هنوز هم لباس رسمی کار و عبادت و زندگی خود می‌داند، چون به ارزش و قداست لباسش ایمان دارد.

وقتی می‌شنود که قرار است در شهرستان کاشمر یادواره شش شهید غریب اسارت برگزار شود سراسیمه خود را به آنجا رسانده و در مراسم حضور یافته و در بخشی از برنامه راوی نیمه پنهان دفاع مقدس می‌شود.

اما او به این بسنده نکرده و خود را به مزار «شهید معطر» غریب اسارت «حیدر گلبازی» می‌رساند؛ و باز هم دلش آرام نمی‌گیرد و به سراغ پدر بزرگوار این شهید می‌رود تا رسالت آزادگی خود را در این سفر به سرانجام رساند.

از این برادر عزیز و دوست. داشتنی که در نهایت اخلاص، بی‌دریغ به تلاش مجاهدانه خود همت می‌گمارد سپاسگزاریم و همجواری با شهدای غریب اسارت را برای او از خدای بزرگ مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار