رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه هایی با محوریت شهید باهنر در کرمان

«انجم شعاع» گفت: در حال حاضر ۲۵ مناسبت ملی در طول سال برگزار می‌شود که برای هر مناسبت ده‌ها برنامه‌ پیش‌بینی می‌شود، امسال چند مراسم شاخص به‌مناسبت هفته دولت در کرمان برگزار می‌شود که چند برنامه ویژه شهید باهنر است.
کد خبر: ۶۸۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ - 20August 2024

برگزاری ویژه برنامه هایی با محوریت شهید باهنر در کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، ظهر امروز نشست هم اندیشی انجمن مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با رءیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیرامون افزایش تعاملات و نیز راهکار‌های مناسب جهت پوشش مطلوب‌تر مناسبت‌های مذهبی و ملی برگزار شد.
 
«حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تاثیر شگرف رسانه‌های آنلاین و برخط در جهان امروز گفت: خبرگزاری‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی و اقناع افكارعمومي دارند.
 
وی با مفید و اثربخش ارزیابی کردن فعالیت خبرگزاری‌های استان کرمان در پوشش خبری مناسبت‌های مذهبی و ملی افزود: باید با افزایش همفکری‌ها و هماهنگی‌ها با کمک ابزار رسانه در جهت توسعه کمی و کیفی پوشش خبری اخبار مناسبت‌ها اقدام کرد.
 
وی اعلام کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان متشکل از ۳۵ عضو است که وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و ساماندهی را در سطح استان کرمان بر عهده دارد.
 
انجم شعاع گفت: در حال حاضر ۲۵ مناسبت ملی در طول سال برگزار می‌شود که برای هر مناسبت ده‌ها برنامه‌ پیش‌بینی می‌شود، امسال چند مراسم شاخص به‌مناسبت هفته دولت در کرمان برگزار می‌شود که چند برنامه ویژه شهید باهنر است
 
رءیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در سال‌های اخیر تعداد مناسبت‌ها افزایش پیدا کرده و علاوه‌بر این، برنامه‌هایی خارج از مناسبت‌ها نیز برگزار می‌شود مانند ۴۰ برنامه‌ای که در حمایت از مردم غزه در یک سال گذشته کرمان برگزار شد و سعی بر این است تا برگزاری کلیه مراسم از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها بیشتر استفاده شود.
 
وی همچنین قول داد نصب مجدد تندیس خبرنگار شهید، تندیس امام خمینی (ره) و نیز تندیس نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر در شهر کرمان را از طریق شهرداری پیگیری نماید و دعوت از سخنرانان برتر در مراسم، پشتیبانی قوی‌تر شورا از نیروهای مردمی، اجرای برنامه‌های خلاق که اقشار و نسل‌های مختلف مردم را درگیر کند از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 
در این مراسم همچنین مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگي انعکاس هر چه بهتر اخبار مناسبت‌ها پرداختند و در نهایت تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار