نامه گروه‌های مقاومت فلسطین به حزب‌الله لبنان؛

شما بهترین پشتیبان و مردانی وفادار هستید

گروه‌های مقاومت فلسطین در نامه‌ای خطاب به مقاومت اسلامی لبنان از اثرگذاری اقدامات محور مقاومت و فرارسیدن زمان اقدام برای نابودی رژیم صهیونیستی و پشتیبانی حزب‌الله از گروه‌های فلسطینی سخن گفته‌اند.
کد خبر: ۶۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ - 20August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین در نامه‌ای به حزب‌الله لبنان بیان کرد: شما بهترین برادران، پشتیبانان، وفادارترین مردان و مقاومت راستین و مخلص هستید.

شما بهترین پشتیبان و مردانی وفادار هستید

مقاومت فلسطین تأکید کرد: بیش از ۱۰ ماه است که ما جهاد و جان‌فشانی‌های شما را با عزیزترین داشته‌هایتان در مبارزه با دشمنی که از رویارویی با شما هراس دارد، شاهد هستیم. در این لحظات سرنوشت‌سازِ تاریخ امت و لحظاتی که افراد دور و نزدیک، ما را رها کرده‌اند، از قلب غزه این واژگان را برای شما ارسال می‌کنیم.

در ادامه این نامه آمده است: دشمن ترسو در خیابان‌های غزه روی نوک انگشتان خود می‌ایستد و هراس و انتظار دردناک و هزینه‌بر در طول شبانه‌روز و در میدان جنگ آن را فراگرفته است.

مقاومت فلسطین تصریح کرد: دشمن در برآورد‌ها و محاسبات خود اشتباه کرد. ما مطمئنیم که شما به خوبی به مأموریت خود عمل خواهید کرد. ما جنگاوری و جهاد شما و دیگر برادرانمان در محور مقاومت از ایران گرفته تا سوریه، عراق و یمن را مؤثر خواهیم دید.

در ادامه این نامه آمده است:‌ای قهرمانان مجاهد، زمان حرکتی دیگر به سوی گشایش درب خیبر و اقدام برای محو رژیم صهیونیستی از جهان فرارسیده است.‌ای کسانی که شانه به شانه‌تان در حال نبردیم و در صبر و عزت خود در نبرد طوفان الاقصی با شما شریک هستیم، به شما می‌گوییم که «بی‌شک پیروزی نزدیک است».

در پایان این نامه نیز ذکر شده: تا پیروزی و آزادسازی کامل خاک فلسطین عزیز و مقدسات آن باید شکیبا بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار