فرمانده مرزبانی فراجا:

تردد زائران اربعین در مرزهای کشور با امنیت و نظم کامل برقرار است

 سردار «گودرزی» گفت: تردد زائران اربعین در مرزهای کشور با امنیت و نظم کامل برقرار است و این سطح از امنیت مرهون هماهنگی و دیپلماسی خوب کشورمان با طرف عراقی و تلاش همه خادمان به زوار به خصوص نیروهای مرزبانی و انتظامی است. 
کد خبر: ۶۸۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 20August 2024

تردد زائران اربعین در مرزهای کشور با امنیت و نظم کامل برقرار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا  امروز  در حاشیه بازدید از مرز خسروی و بررسی روند تردد زائران، اظهار داشت: پایانه های مرزی از لحاظ زیرساختی و امکانات رفاهی و سامان دهی موکب ها روز به روز بهتر می شود و به خصوص وضعیت پایانه مرز خسروی با ایجاد سایبان ها و سیستم های خنک کننده و حضور موکب هایی از استان کرمانشاه و سراسر کشور قابل قیاس با گذشته نیست.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرزهای کشور با امنیت و نظم کامل برقرار است، گفت: این سطح از امنیت مرهون هماهنگی و دیپلماسی خوب کشورمان با طرف عراقی و تلاش همه خادمان به زوار به خصوص نیروهای مرزبانی و انتظامی است. 

وی بیان کرد: همچنین امسال نظم زائران چه در ایران و چه در عراق، جاده ها و محورهای مواصلاتی کشورمان طی رصدی که از سوی همکاران ما در پلیس راه و راهور صورت گرفته نیز بهتر از سال های گذشته است و شاهد کمترین سوانح جاده ای در مرزهای کشورمان بوده ایم و این نشان از توجه مردم به رعایت توصیه های پلیس و همکاران ما در مجموعه انتظامی و مرزبانی و تلاش مسوولان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت های برای تسهیل در تردد زوار است.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: راه اندازی جاده برکت و مجموعه پارکینگ هایی که در مرز خسروی برای رفاه زائران فراهم است باعث تسهیل و سهولت در رسیدن زائران به این پایانه مرزی شده و از اقدام های برجسته و متفاوت برای سفر راحت زائران است.

سردار گودرزی ادامه داد: در نتیجه دیپلماسی مرزی و کمک های طرف عراقی امروز شاهد تردد زائران بدون هرگونه توقف و ایستایی در مرزها هستیم و در مرز خسروی نیز خودروها به تعداد کافی در آن سوی مرز در انتظار زائران است.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزبانی فراجا با توان کامل در خدمت زائران است گفت: نیروهای مرزبانی نیز به عنوان چشمان بینای نظام در مرزها آخرین کسانی هستند که زوار را در نقطه صفر بدرقه کرده و اولین کسانی هستند که بعد از سفر معنوی زوار از آن ها استقبال می کنند و این افتخار بزرگی است که به زائران خدمت می کنند.

وی با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در انتقال توصیه های مجموعه انتظامی به زائران، افزود: طبق صحبت با طرف عراقی تاکنون حتی یک مورد از زائران بدون رعایت مقررات وارد عراق نشده و این نشان از همدلی و همراهی مردم در عمل به توصیه های همکاران ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار