تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان؛

مسیر پیاده رویی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان اعلام شد

جوادیانفر از برگزاری مراسم پیاده رویی جاماندگان اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت: آماده برگزاری پیاده‌روی نمادین عظیم اربعین عاشقان حسینی هستیم.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ - 21August 2024

مسیر پیاده رویی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان اعلام شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمود جوادیانفر» تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان، اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در زاهدان مانند سال‌های گذشته با حضور عاشقان حسینی و جاماندگان از خیل عظیم پیاده‌روی اربعین یکشنبه چهارم شهریورماه ساعت ۹ صبح از مزار شهدا آغاز و سپس عزاداران به سمت کهف الشهدا حرکت خواهند کرد.

وی افزود: در مسیر حرکت پیاده‌روی نمادین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همت هیات‌های مذهبی و اهالی محله‌ها برپا می شود، که با جان و دل به خدمت گذاری پرداخته و نوای (لبیک یا حسین ) را از زاهدان تا کربلا طنین انداز خواهند کرد.

تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان اظهار کرد: قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، مداحی، قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز ظهر اربعین از جمله برنامه های این اجتماع خواهد بود.

وی گفت: عاشقانی که نتوانستند موکب به موکب و عمود به عمود خود را به کربلا برسانند با شرکت در این برنامه ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران باوفایش نشان می دهند.

جوادیانفر خاطرنشان کرد: این پیاده روی نمادین اربعین حسینی مرهمی بر دل های جا ماندگان کربلا و سرآغاز دلدادگی بیشتر به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی زیارت حرم او در کربلا خواهد بود.

وی از شهروندان زاهدانی دعوت کرد تا در پیاده روی نمادین اربعین که فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های حسینی و همبستگی در مسیر عشق و ایمان بوده، شرکت کنند و با حضور خود در این سفر معنوی، همراه و همدل عاشقان حسینی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار