معاون سیاسی فرمانداری شهرستان تویسرکان:

پیگیری موضوع افزایش جمعیت وظیفه‌ای شرعی و جهادی است

«برومند» گفت: پیگیری موضوع جمعیت وظیفه‌ای شرعی، انقلابی و جهادی است و این موضوع در شهرستان تویسرکان با توجه به نرخ پایین رشد جمعیت و سالمند بودن، حیاتی است.
کد خبر: ۶۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 21August 2024

پیگیری موضوع جمعیت وظیفه‌ای شرعی و جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علی برومند» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تویسرکان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این شهرستان، اظهار داشت: باید در حوزه فرهنگی و تبلیغی به صورت هدفمند کار شود و دستورالعمل‌ها در شهرستان با هم افزایی بیشتری اجرایی شوند.

وی افزود: موضوع جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتن جمعیتی پویا و جوان الزامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: یکی از تهدیداتی که کشور با آن روبرو است موضوع پیری جمعیت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار ها به این خطر بزرگ اشاره و نسبت به آن هشدار داده‌اند و خواستار برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع این معضل بزرگ‌ شده‌اند.

وی تصریح کرد: پیگیری موضوع جمعیت وظیفه‌ای شرعی، انقلابی و جهادی است و این موضوع در شهرستان تویسرکان با توجه به نرخ پایین رشد جمعیت و سالمند بودن، حیاتی است.

برومند متذکر شد: اگر بستر نشاط و امید آفرینی در جامعه را ایجاد کنیم، در حوزه فرزندآوری نیز اثرگذاری مثبت انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار