نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هیچ کاری بالاتر از خدمت به زوار اربعین نیست

حجت الاسلام «غفوری» گفت: رضایت‌مندی زائران اربعین حسینی تنها درخواست مسئولان و خدمت‌گذاران شرکت‌کننده در اربعین حسینی است و هیچ کاری بالاتر از خدمت به زوار نیست.
کد خبر: ۶۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 21August 2024

هیچ کاری بالاتر از خدمت به زوار اربعین نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از مواکب استان کرمانشاه اظهار داشت: ایثار و فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی سبب شده تا امروز در استان کرمانشاه بتوانیم میزبان و پذیرای زائران اربعین حسینی باشیم چه اینکه آرزوی شهدا زیارت کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مجموعه ابعاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی بسیار گسترده است و باید از تمام عوامل و دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی را داشته باشیم؛ موکب‌داران و مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: رضایت‌مندی زائران اربعین حسینی تنها درخواست مسئولان و خدمت‌گذاران شرکت‌کننده در اربعین حسینی است و هیچ کاری بالاتر از خدمت به زوار نیست.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی استان کرمانشاه در تمام حوزه‌ها سعی دارند تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه تردد راحت زائران اربعین حسینی را فراهم کنند و مرز خسروی نیز آماده انجام این مهم است.

آمادگی برای موج بازگشت زائران اربعین 

«محمدطیب صحرایی» استادار کرمانشاه در ادامه این بازدید بیان کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی امروز بازدیدی از مواکب شهرستان قصرشیرین و سرپل‌ذهاب انجام گرفت تا روند خدمت‌رسانی به زوار مورد نظارت قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده تا خدمت‌رسانی به زائران در سطح مطلوبی ادامه پیدا کند.

 وی خاطرنشان کرد: مسئولان تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران به شهرهای خود آماده خدمات‌رسانی به آنها هستند و این فرآیند باید به الگویی برای سال‌های آینده تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها