مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

70 موکب برای حضور در این پیاده‌روی اعلام آمادگی کرده‌اند

سرهنگ «موسوی» با اشاره به اینکه 70 موکب تاکنون برای حضور در این پیاده‌روی آماده شده‌اند، گفت: مواکب فرهنگی، احسان آب و غذا در این مسیر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۸۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 21August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان با اشاره به اینکه مقدمات برای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین انجام شده است، اظهار داشت: این مراسم یکشنبه 4 شهریورماه از محل تاج سد گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام گاوازنگ برگزار می‌شود. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه پشتیبانی این برنامه توسط مجموعه‌های خدمات‌رسان و نذورات مردم انجام می‌شود، بیان کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی نیز توسط دستگاه‌های فرهنگی برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با قدردانی از حضور و هماهنگی فرماندار شهرستان زنجان بیان کرد: مسئولیت اجرایی مسیر جاماندگان اربعین با سپاه شهرستان زنجان است.

موسوی با اشاره به اینکه 70 موکب تاکنون برای حضور در این پیاده‌روی آماده شده‌اند، عنوان کرد: مواکب فرهنگی، احسان آب و غذا در این مسیر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه این برنامه از ساعت 7 و 30 صبح  تا اذان مغرب و عشا خواهد بود، اضافه کرد: از روز جمعه آماده‌سازی مسیر، پیش‌بینی تانکر آب و غیره در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 150 هزار نفر در پیاده‌روی اربعین حضور داشتند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود همین جمعیت در سال‌جاری حضور پیدا کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه مزار شهدای گمنام زنجان تنها موکبی است که در طول سال خدمات پذیرایی از مردم با هر طیفی را انجام می‌دهد، افزود: این محل زیارتگاهی برای عاشقان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، روضه، موعظه و نماز ظهر و عشا در این روز برگزار خواهد شد، ادامه داد: شرکت‌های آب و برق، هلال احمر، خدمات شهری شهرداری، آتش نشانی، راهداری و غیره در این برنامه ما را یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار