مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در مسیر پیاده‌روی جاماندگان

بازگشا گفت: کمپین «لشکر قدس، لشکر حسین (ع)» به‌مناسبت اربعین حسینی (ع) در مسیر پیاده‌روی فعال خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 24August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، در ایام اربعین حسینی (ع) مردم زیادی در سراسر جهان از نجف به‌سمت کربلا پیاده‌روی می‌کنند و در ایران نیز عشاق حضرت ابا عبدالله (ع) که دلشان در کربلاست، اما به هر دلیلی نمی‌توانند در پیاده‌روی اصلی شرکت کنند، از میدان امام حسین (ع) به‌سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری پیاده‌روی می‌کنند.

سازمان زیباسازی شهر تهران نیز وظیفه آماده‌سازی فضای پیاده‌روی جاماندگان را در تهران و شهر ری برعهده دارد.

اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در مسیر پیاده‌روی جاماندگان

«علی بازگشا» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در آماده‌سازی شهر تهران و شهر ری به‌مناسبت پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهر تهران در مسیر جاماندگان اربعین حسینی (ع) اقدامات مختلفی انجام می‌دهد که از جمله آن، تبلیغ برای حضور مردم در مراسم جاماندگان است و بدین منظور بیلبورد و اشیاء مختلفی در سراسر شهر اکران می‌شود.

وی افزود: کمپین «لشکر قدس، لشکر حسین (ع)» که به‌مناسبت اربعین حسینی (ع) در سطح شهر تهران اکران شده، در مسیر پیاده‌روی هم فعال خواهد بود. ما یک اکران فرهنگی مخصوص مسیر جاماندگان داریم که در رابطه با کمپین «لشکر حسین (ع)، لشکر قدس» و عمود‌های مسیر است که در خودِ مسیر اکران و همچنین الِمان‌های مختلف حجمی مرتبط با محرم در طول مسیر کار می‌شود.

بازگشا با اشاره به نورآرایی مسیر پیاده‌روی گفت: در مورد روشنایی مسیر، ما کار نورآرایی را انجام می‌دهیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهرانخاطرنشان کرد: غرفه‌سازی موکب‌های زیادی در مسیر برعهده سازمان زیباسازی شهر تهران است؛ همچنین شش دستگاه سرویس بهداشتی موقت در مسیر جانمایی می‌شود و فضاسازی ویژه‌ای در ورودی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهیم داشت که انتهای مسیر پیاده‌روی است و آنجا هم سیاه‌پوشی ویژه‌ای انجام می‌دهیم و سازه‌ و الِمان‌های مختلف محرمی و پرچم‌های زیادی را در آنجا نصب می‌کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار