رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان خبر داد:

پرداخت وام ودیعه مسکن به 8 هزار و 926 نفر از متقاضیان زنجانی

«کردلو»، از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۸ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان زنجانی خبر داد و عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد بیش از ۶۳۸ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 21August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «بهزاد کردلو » رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دو سال گذشته (سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) بیش از ۳۲ هزار و ۷۶۱ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۳ هزار و ۳۷۰ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان رد درخواست شدند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان همچنین تعداد متقاضیان رد شده توسط بانک را ۴ هزار و ۲۹۲ نفر اعلام کرد و یاد آورشد: تعداد متقاضیان حائز شرایط تجمعی( درخواست وام،تشکیل پرونده،رد توسط بانک و پرداخت شده )حدود ۲۹هزار و ۳۸۷ نفر است.

وی، تعداد متقاضیان معرفی شده به بانک (تشکیل پرونده،رد توسط بانک ،معرفی شده به بانک) را ۲۲ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام و تاکید کرد: تعداد ۹ هزار و ۱۹۱ نفر در از متقاضیان توسط بانک تعیین شعبه نشدند. 

کردلو، از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۸ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان زنجانی خبر داد و افزود: میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد بیش از ۶۳۸ میلیارد تومان است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است،تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشیم. 

وی ادامه داد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد.

کردلو، از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و ادامه داد: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی، میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان را حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله اعلام کرد و ادامه داد: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی وام ودیعه مسکن هستند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار