مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت هفته دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان‌رضوی با حضور در گلزار شهدای بهشت‌رضا (ع) مشهد، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۸۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ - 22August 2024

مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد شهادت «محمدعلی رجایی» و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدجواد باهنر»، مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی با حضور در گلزار شهدای بهشت‌رضا (ع) مشهد، ضمن عطرافشانی مزار شهیدان، بر عهد و پیمان با شهیدان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام آغاز شد و پس از آن، مدیران استان با حضور بر مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

«یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان‌رضوی، در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی اظهار داشت: هفته دولت را با نام و یاد شهدا آغاز می‌کنیم.

«سیدهادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی نیز گفت: ما به شهدا اقتدا کرده‌ایم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی تأکید کرد: شهیدان، جان خود را در راه اعتلای اسلام و خدمت به مردم فدا کردند و ما نیز باید در همین مسیر گام برداریم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان و دولت، هیچ شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستند و ما نیز عهد و پیمان خود با شهیدان را تجدید می‌کنیم.

«محسن داوری» معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، تأکید کرد: هفته دولت فرصتی است که ما خدمت‌رسانی و نوکری جامعه دولتی و خدمتگزاران مردم در دولت را به مردم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که امسال در هفته دولت افتتاح خواهد شد، در ۳ سال گذشته مسئله‌شناسی شده و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا مسائل و مشکلات، یکی پس از دیگری برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار