رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی:

دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی شاخصه‌های اخلاقی آزادگان است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: بهترین درسی که از آزادگان می‌توان آموخت درس دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی است که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم چراکه مسیر حرکت ما به دست آزادگان و جانبازان و ایثارگران روشن شده و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم و با اراده باشیم.
کد خبر: ۶۸۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 22August 2024

دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی شاخصه‌های اخلاقی آزادگان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با ایام گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامحسن حسن‌زاده» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با همراهی سرهنگ ستاد «محمد محمودی» فرمانده هنگ مرزی تایباد، با آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدری» دیدار کردند. 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این دیدار از آزادگان و خانواده‌های معظم آنان به‌عنوان بهترین سرمایه‌های نظام اسلامی یاد کرد و اظهارداشت: امروز ایران اسلامی به داشتن سرمایه‌های ارزشی و وفادار به آرمان‌های شهدا، و پیرو ولایت نیاز دارد؛ چراکه مخالفان نظام اسلامی دوست ندارند چنین مبانی در جامعه احیا شود. 

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان آزادگان را اسوه‌های تلاش، ازخودگذشتگی، ایثار و رشادت دانست و افزود: بهترین درسی که از آزادگان می‌توان آموخت درس دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی است که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم چراکه مسیر حرکت ما به دست آزادگان و جانبازان و ایثارگران روشن شده و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم و با اراده باشیم.

حجت‌الاسلام رامیار نیز در این دیدار گفت: جانبازان و ایثارگران دِین بزرگی بر گردن جامعه دارند آنان از مال و جان خویش گذشته‌اند حال مهم‌ترین وظیفه جامعه در قبال جانبازان احترام و گرامی داشتن دستاورد‌های ایثار آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار