بازدید سرلشکر سلامی از بیمارستان سیار سپاه در مرز مهران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه در مرز مهران بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 23August 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در جریان بازدید از پایانه شهید قاسم سلیمانی، در مرز مهران، گفت: سپاه همچون سنوات گذشته، در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل و ترابری، بهداشت و درمان و امداد، توزیع آب به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

بازدید سرلشکر سلامی از بیمارستان سیار سپاه در مرز مهران

وی افزود: بیمارستان صحرایی فاطمةالزهرا (س) نیروی زمینی که از کرمان با مجموعه کاملی از اقدامات تشخیصی و درمانی به همراه کادر درمان، پزشکان و پرستاران مجرب در مرز مهران مستقر شده‌اند، نمونه‌ای از این خدمات است.

سرلشکر سلامی در بازدید از این بیمارستان، امکانات آن را فوق‌العاده ارزیابی و از نحوه خدمات‌رسانی به مردم و بیماران ابراز رضایت کرد.

گفتنی است؛ این بیمارستان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار کشور است و دارای امکانات کامل بهداشتی و درمانی از جمله بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی بخش‌های بستری، داروخانه رادیولوژی اتاق عمل آزمایشگاه پزشکان متخصص و عمومی بیهوشی اورژانس عمل سرپایی، تروما دندانپزشکی و... است که کاملاً مجهز و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا ایجاد شده است و دارای ویژگی واکنش استقرار سریع در راه‌اندازی است که در مدت چهار ساعت دایر شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار