پیام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار بمناسبت هفته دولت

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک هفته دولت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۸۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 24August 2024

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و استاندار بمناسبت هفته دولتبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت الله «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان و «محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است: 

هفته دولت، فرصتی مغتنم برای شرح خدمات خادمان ملت و آگاهی مردم و مجالی ارزشمند است تا مدیران دولت با آگاهی بخشی دقیق و هوشمندانه ضمن روشنگری و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهتمام ورزند.

هفته‌ی دولت نماد وحدت دولت و ملت و یادآور دولتمردان شرافتمندی است که ساده زیستی و خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می‌کردند.

برای ملت ما یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان خدمت به ویژه شهید رئیسی عزیز و شهید امیرعبداللهیان؛ شیرین و دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می‌دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.

اینک دولتمردان هستند و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت ما می‌توانیم پاسخی در خور نمی‌توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف گردد و سرمایه‌ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت وفاق ملی باشد.

بدون تردید رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت نهادمند و نظارت مستمر عمومی ملت ممکن خواهد بود و از مردمان صبور و ولایت مدار استان انتظار می‌رود؛ با رصد عملکرد دولت در استان و بیان منصفانه کاستی‌ها و ارائه ارزشمند راهکار‌ها در مسیر خدمت همراه و یاری رسان مسئولان باشند تا شاهد طلوع فردایی بهتر توام با توسعه یافتگی برای سیستان و بلوچستان سرافراز باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار