در حرم مطهر امام خمینی (ره)؛

عارف: اسناد بالادستی قطب‌‌نمای دولت در مسیر خدمت است

معاون اول دولت با اشاره به اینکه قطب‌ نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است، گفت: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 24August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در آئین تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل که مقارن با آغاز هفته دولت نیز بود، اظهار داشت: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آن‌ها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است؛ لذا با امام، شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

عارف: قطب‌ نمای دولت اسناد بالادستی است

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطب‌ نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است، تاکید کرد: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است که با انجام و به ثمر رساندن آن‌ها، ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار