معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد؛

ارائه خدمات حمل و نقل به زائران حسینی با استفاده از ظرفیت ترابری نیروی پدافند هوایی

امیر سرتیپ «یوسفی خوش‌قلب» گفت: جابجایی تجهیزات مواکب و زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) با استفاده از ظرفیت ترابری نیروی پدافند هوایی ارتش تا بازگشت کامل هموطنان‍مان از راهپیمایی اربعین ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 24August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره نحوه خدمات‌رسانی این نیرو به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: جابجایی تجهیزات مواکب و انتقال زائران حسینی با استفاده از ظرفیت ترابری و ناوگان خودرویی سبک و سنگین پدافند ارتش تا بازگشت کامل هموطنانمان ادامه دارد.

امیر سرتیپ یوسفی خوش‌قلب

امیر سرتیپ خوش‌قلب ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ارتش با واگذاری بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم سرمایشی مطلوب گامی مثبت در راستای تسهیل تردد هموطنان‍مان برداشته است.

وی افزود: اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم در زمینه اعزام کادر درمان مجرب و توزیع اقلام داروئی مختلف در بیمارستان‌های سیار و صحرائی این نیرو مستقر در مرز‌های کشور به‌صورت شبانه‌روزی خدمات متعدد پزشکی و درمانی به هموطنان‍مان ارائه کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: این نیرو با استفاده از ظرفیت مطلوبی که در اختیار دارد در ارائه خدمات به سایر سازمان‌ها و مبادی مربوطه زیر نظر قرارگاه جهادی آل‍هاشم فعال و مثمر ثمر بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار