سردار سلامی:

نظم و امنیت بسیار خوبی در پایانه مرزی خسروی حکم‌فرما است

سردار «سلامی» گفت: اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته شرایط بسیار مطلوب‌تری در مرزهای شش‌گانه خصوصاً مرز خسروی برقرار بود و نظم و امنیت بسیار خوبی در پایانه مرزی حکم‌فرما است.
کد خبر: ۶۸۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸ - 25August 2024

نظم و امنیت بسیار خوبی در پایانه مرزی خسروی حکم‌فرما استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،‌ سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه (شنبه) در جریان بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته شرایط بسیار مطلوب‌تری در مرزهای شش‌گانه خصوصاً مرز خسروی برقرار بود و نظم و امنیت بسیار خوبی در پایانه مرزی حکم‌فرما است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امکانات و خدمات‌رسانی از قبیل اسکان، پذیرایی، حمل و نقل، پارکینگ، استقرار بیمارستان صحرایی، بهداشت و درمان و… در این مرز به زائران اربعین حسینی ارائه شده است.

سردار سلامی با اشاره به افزایش گیت‌ها در مرز خسروی، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته اربعین سال جاری تردد زائران روان بود که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اربعین سال جاری برای زائران دلچسب بود، تصریح کرد: مهمترین عامل در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همکاری بسیار خوب مردم است.

سردار سلامی در پایان سخنانش از میزبانی شایسته و بی‌نظیر طرف عراقی خصوصاً مردم مهمان‌نواز این کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها