«اعتماد به نفس» و «سینما» موضوع دو نمایشگاه کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهریور ۱۴۰۳ دو نمایشگاه با موضوع اعتماد به نفس و سینما برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 26August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نمایشگاه منتخب کتاب‌های کودک و نوجوان فارسی و غیرفارسی با موضوع اعتماد به نفس با عنوان «خودت باش» برپا خواهد شد.

«اعتماد به نفس» و «سینما» موضوع دو نمایشگاه کتابخانه مرجع کانون

تعدادی از کتاب‌های فارسی موجود در این نمایشگاه عبارت است از: «دایره کوچک: اعتماد به نفس، داستانی درباره باور داشتن خودت» به نویسندگی و تصویرگری دایان البر، «نگو نمی‌توانم» اثر محمدرضا سرشار با تصویرگری سعیده سروش‌حقیقی، «من خودم را باور دارم» به نویسندگی لوری رایت و با تصویرگری آنا سانتو، «راهنمای خودشناسی و مهارت‌های زندگی برای نوجوانان» اثری از پت پالمر و ملیسا آلبرتی فرونر و با ترجمه مهرداد فیروزبخت و «دادا» اثر جرمانو زولو با تصویرگری آلبرتین.

اسامی کتاب‌های غیرفارسی نیز عبارت است از:

The bramble. By lee nordling & bruce zick, Dear bully of mine. By vicki fraser, Leo the lighting bug. By eric drachman, The me i choose to be. By natasha anastasia art by regis and kahran bethencourt.

همچنین نمایشگاه دیگری به مناسبت روز سینما (۲۱ شهریور) در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود که منتخبی از کتاب‌های فارسی و غیر فارسی بزرگسال را با موضوع سینما در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند شهریور ۱۴۰۳ روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار