فرماندار لامرد:

۵۵ پروژه لامرد در هفته دولت کلنگ‌زنی یا آماده بهره‌برداری می‌شوند

«خضری» گفت: ۵۵ پروژه عمرانی شهرستان لامرد در هفته دولت کلنگ‌زنی و یا آماده بهره‌برداری می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ - 26August 2024

۵۵ پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی و یا آماده بهره برداری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد خضری» فرماندار شهرستان لامرد در جمع روسای ادارات و نهادهای این شهرستان که به مناسبت هفته دولت و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و خون شهیدان در گلزار شهدای مرکزی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی شهرستان لامرد بیش از ۱۰ موکب فعال در مرز شلمچه و همچنین در کشور عراق داشت که نشان از اهل بیتی بودن و امام حسین دوست بودن مردم این شهرستان است که از همه مردم و مدیران این مواکب قدردانی می شود.

وی گفت: با جهت انگیزه آفرینی در هفته دولت از کارمندان نمونه تجلیل و به سراغ خانواده‌های شهدای کارمند می‌رویم و نام و یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

این مسئول عنوان کرد: ارائه خدمات یکساله، افتتاح و بهره برداری و یا کلنگ‌زنی پروژه‌ها را در این هفته خواهیم داشت که باید به مردم گزارش کنیم تا از روند خدمات دهی کارگزاران نظام اطلاع یابند.

خضری با بیان اینکه امسال، در هفته دولت ۵۵ پروژه با اعتباری افزون بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیز در لیست پروژه‌ها است که شامل پروژه‌های راه، آب، صنعتی، گردشگری و... خواهد بود.

فرماندار لامرد تصریح کرد: دریافت پول عوارض آلایندگی کام مردم شهرستان لامرد را شیرین کرد و اولین واریزی انجام شد و به تناسب سرانه جمعیت به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واریز می شود تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری شتاب یابد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها