رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر خبر داد؛

ثبت نام ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در بهشهر

«جلالی» گفت: در سال جاری ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان بهشهر ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۸۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 26August 2024

ثبت نام ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در بهشهر«محمدتقی جلالی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران اظهار داشت: در سال جاری ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان بهشهر ثبت نام کردند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح شهرستان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ فرزند یتیم و۷۳۲ فرزند محسنین، تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند، ادامه داد: تمام وجوهات حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم و محسنین واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین بی‌واسطه‌ترین و با سرعت‌ترین ساز و کار برای رساندن کمک‌ها به دست جامعه هدف است گفت: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی شاهد همکاری معلمان با کمیته امداد هستیم.

وی گفت: با شماره کارت‌های مجازی که در اختیار حامیان قرار دارد، کمک‌های نقدی در همان لحظه به حساب کودکان واریز می‌شود و می‌تواند گرهی از مشکلات این آینده‌سازان باز کند و برای هدایت، ادامه رشد اجتماعی و تحصیلی همچنین کشف استعداد‌های آنها بسیار تاثیرگذار باشد.

جلالی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم فهیم بهشهر در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کمیته امداد بهشهر و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۱۱۳۴۵۲۲۱۹۷ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۸۵۷ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد بهشهر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها