فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد؛

تأمین امنیت آسمان کشور در ایام اربعین توسط پدافند هوایی ارتش

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به‌ویژه ایام اربعین حسینی (ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش‌بینی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 26August 2024

به گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تأمین امنیت مرزهای هوایی اظهار داشت: در همه مناسبت‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به‌ویژه ایام اربعین حسینی (ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش‌بینی و اجرا میشود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت آسمان کشور و کنترل و برقراری امنیت ترددهای هوایی و به‌خصوص در مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، از امکانات و تجهیزات نوین و کاملاً بومی بهره‌برداری میکند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ما همچون سال‌های گذشته، در بخش‌های مختلفی از جمله بهداشت و درمان و امداد به زائران عزیز خدمت‌رسانی کردیم، گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک رسالت و وظیفه دینی و فرهنگی است و در این ایام، پدافند هوایی ارتش تمهیدات ویژهای برای رصد و تأمین امنیت آسمان کشور بهکار میگیرد تا این مراسم معنوی در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها