یادواره شهیدان دولت و شهدای شهریور قزوین برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهید محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، یادواره شهیدان دولت و شهدای شهریور قزوین و حومه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 27August 2024

«سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت محمدعلی رجایی و نخست‌ وزیر شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر، یادواره شهدای شهریور قزوین و حومه و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنج‌شنبه، هشتم شهریور ماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک کوثر قزوین برپا خواهد شد.

اسمعیلی عنوان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا و جانبازان متوفی که در شهریور ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان و همرزمان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی این یادواره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به سخنرانی خواهد پرداخت.

این مسئول ابراز داشت: مدعوین شرکت‌کننده در یادواره یاد شده ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی گفت: این مراسم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار