پزشکیان:

مسئولان باید در چارچوب سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی کار کنند

رئیس جمهور گفت: اگر باور داشته باشیم که باید اسناد و سیاست‌های بالادستی را اجرا کنیم، دیگر اختلاف موضوعیتی ندارد. همه باید باور داشته باشند که حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه کار کنند.
کد خبر: ۶۸۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 28August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایرن صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرصت دیدار و رهنمودهای معظم‌له قدردانی کرد و از همکاران خود در دولت خواست که کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقای نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم به عنوان نکات محوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شکل جدی مورد توجه قرار دهند.

مسئولان حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی کار کنند

پزشکیان با بیان اینکه با مردم بودن هرگز به معنای پوپولیست بودن نیست، اظهار داشت: برای بنده اینجا بودن سخت‌تر از حضور داشتن در کنار و در میان مردم است؛ باور جدی دارم که مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید خالصانه و صادقانه به آن‌ها خدمت کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ضمن آرزوی موفقیت برای معاون حقوقی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان اعضای جدید هیأت دولت، از همه اعضای کابینه خواست در انتخاب معاونین و مدیران مجموعه تحت مدیریت خود، بر اساس شاخص‌ها و شایستگی افراد را منصوب و از انتخاب مدیران بر اساس دوستی، نزدیکی‌های سیاسی و نظایر آن به طور جدی پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر در تمام سطوح اینگونه عمل کنیم، شعار وفاق ملی ما برای مردم باورپذیرتر شده و وحدت و انسجام تقویت خواهد شد، افزود: اگر افراد بر اساس شایستگی و توانمندی انتخاب و منصوب شوند، مشارکت، امید و اعتماد مردم به دولت نیز افزایش خواهد یافت.

پزشکیان همچنین با تأکید بر ضرورت باور افراد به اجرای سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه گفت: منشا اختلافات، منیت افراد است. اگر باور داشته باشیم که باید این اسناد و سیاست‌های بالادستی را اجرا کنیم، دیگر اختلاف موضوعیتی ندارد. همه باید باور داشته باشند که حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه کار کنند.

در این جلسه به پیشنهاد رئیس جمهور و با تایید هیات دولت، دکتر «فاطمه مهاجرانی» به عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب شد.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار