جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب:

ایثار مادران شهدا در تاریخ ماندگار است

امیر «موسی‌زاده» گفت:از خودگذشتگی مادران و خانواده‌های شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل آینده و تاریخ جمهوری اسلامی ایران پاک شود.
کد خبر: ۶۸۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 28August 2024

ایثار مادران شهدا در تاریخ ماندگار استبه گزارش دفاع پرس بوشهر، امیر«سید حسن موسی‌زاده»جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب  در دیدار با خانواده شهید «مسعود مؤذنی»  از کارکنان نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: شهدا راه رستگاری، سعادت و تعالی را با بصیرت و اخلاص پیمودند و امروز به برکت شهدا، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد.

جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه ایثار و فداکاری خانواده شهدا، بویژه مادران شهدا در دوران دفاع مقدس کمتر از خود شهدا نیست، تصریح کرد: از خودگذشتگی مادران و خانواده‌های شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل آینده و تاریخ جمهوری اسلامی ایران پاک شود.

وی بیان کرد: نقش مادران شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی امری انکارناپذیر است.

امیر موسی‌زاده افزود: شهدا با نثار جان و خونشان، موجب حفظ اسلام، انقلاب و ایران عزیزمان شدند که برای ما ادامه راه شهدا، واجب و مسئولیتی خطیر است.

جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب از افزایش توانمندی و اقتدار این پدافند خبر داد و گفت: مجموعه توانمندی پدافند هوایی در عرصه‌های مختلف رشد چشمگیری داشته و متناسب با تهدیدات دشمنان ارتقا یافته است.

شهید مسعود مؤذنی از کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۲۴ خردادماه سال ۱۳۷۵ در منطقه زاهدان در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار