رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا:

انتظارات فرمانده معظم کل قوا از مجموعه ستاد کل ‌نیروهای مسلح بالاست

سردار شیرازی گفت: کار آمدی در نیروهای مسلح با تلاش های صورت‌گرفته پیشرفت چشمگیری داشته، اما با این حال همچنان انتظارات فرمانده معظم کل قوا از ستاد کل ‌نیروهای مسلح بالاست.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ ‌بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم‌ کل قوا صبح امروز در آیین تکریم ‌و معارفه جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک این ‌انتصاب اظهار داشت: این‌ انتصاب‌ها بواسطه حادثه ای که برای رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی رخ داد، پیش آمده است؛ یکی ‌از نکاتی ‌که در این رابطه می‌توان ‌لحاظ کرد تقدیر الهی است؛ لذا هر تقدیری که تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش آمده موجب رشد نظام ‌شده است.

انتظارات فرمانده معظم کل قوا از مجموعه ستاد کل ‌نیروهای مسلح بالا است

وی ‌افزود: در خصوص ‌همتاسازی به واسطه رشد نخبگان در نیروهای مسلح اقدامات خوبی شده است، اما باید اقدامات شایسته مد نظر فرمانده معظم ‌کل قوا بیش از گذشته مورد دقت و توجه قرار گیرد؛ البته باید تاکید کرد که جایگاه ستاد کل جایگاه شایسته ای است.

سردار شیرازی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا بدلیل اعتمادی که به ستاد کل دارند، تقریبا تمام موضوعات ‌مرتبط با نیروهای مسلح را به این ستاد ارجاع می دهند.

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا با بیان ‌اینکه مطالبات بعد از عملیات ‌وعده صادق از نیروهای مسلح، ‌مطالبه برجسته ای بود که اتفاق افتاد، گفت: ضعف‌ها باید در نیروهای مسلح برطرف شوند که این ‌کار آمدی با تلاش های صورت گرفته پیشرفت کرده اما با این حال همچنان انتظارات معظم له از ستاد کل ‌نیروهای مسلح بالاست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها