رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند

«بختیاری» با اشاره به شباهت‌های رفتاری شهیدان رجایی و رئیسی گفت: شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند.
کد خبر: ۶۸۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 29August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) امروز (پنجشنبه) در همایش گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در مصلی بزرگ رشت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی طلایی مدیریت دینی، جهادی و الهی هستند.

شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند

بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه آیت الله رئیسی اضافه کرد: شهید جمهور رهروی واقعی شهیدان رجایی و باهنر بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید برای انقلاب اسلامی بیان کرد: گیلان در حوزه تقدیم شهدای کارمند اسوه و الگو است.

وی با اشاره به حملات ناجوانمردانه دشمن علیه نظام اسلامی افزود: یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی مردم محوری بود و همین امر منجر به دوام و قوام انقلاب اسلامی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مردم ستون و زیربنای اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با مردم پایه بودن نهضت امام خمینی (ره) ساقط شد.

بختیاری با اشاره به رأی آری مردم به جمهوری اسلامی اضافه کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر معارف و مفاهیم اسلامی است.

وی با اشاره به نقش محوری مردم در ابعاد مختلف افزود: تمام تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های مهم در کشور با رأی و نظر مردم صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه دشمن از نظام اسلامی سیلی محکمی خورده است، گفت: هیچ کجای دنیا همانند ایران اسلامی دموکراسی واقعی اجرا و پیاده سازی نمی‌شود و این مهم را می‌توان در ابعاد مختلف مورد واکاوی قرار داد.

بختیاری با بیان اینکه منافع استکبار با انقلاب اسلامی در ایران برچیده شد، عنوان کرد: نظام اسلامی با رأی بالای مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی زد و همین مساله سبب شد تا دشمن دست از تخریب و کینه توزی علیه این نظام بر ندارد.

وی با اشاره به توفیقات محور مقاومت و انقلاب اسلامی افزود: استقامت و پایداری رمز موفقیت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به شباهت‌های رفتاری شهیدان رجایی و رئیسی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار