رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی

بختیاری گفت: هر قدمی که برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقا آینده‌سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت است.
کد خبر: ۶۸۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹ - 07September 2024

حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دومین رویداد تجلیل از برگزیدگان دانش‌آموزان پذیرفته شده در سمپاد و مدارس نمونه دولتی کمیته امداد که در مشهد برگزار شد، ضمن قدردانی از آموزش و پرورش، سازمان سمپاد و موسسه علامه حلی، اظهار داشت: افتخار می‌کنم نوکر این فرزندان هستم و اگر هر قدمی برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقا آینده سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت شما است.

وی خطاب به دانش آموزان سمپاد گفت: شما در پیشگاه خداوند مقرب هستید و خوشا به سعادت شما که در روز شهادت امام رضا (ع) در جوار ایشان حضور داشتید.

بختیاری افزود: علامه حلی شخصیت بزرگی بود، کار ارزشمند این موسسه قطعا در عدالت آموزشی به ما کمک خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: بر اساس این بیانیه در عدالت آموزشی و اجتماعی در برخی جا‌ها دچار عقب ماندگی هستیم و شما دانش آموزان با خوانش این بیانیه، نسبت به آنچه در آن است جامه عمل پوشانید و امید ما به شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با کمک موسسه علامه حلی، به کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله خیرین مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار