کارگردان نماهنگ پرچمداران عنوان کرد؛

نمایش شناسنامه مازندران در «نماهنگ پرچمداران»

«میر تبریزیان» گفت: در نماهنگ «پرچمداران» گوشه‌هایی از حماسه‌های غرورآفرین رزمندگان خط شکن و خط نگهدار لشکر۲۵ کربلا به تصویر کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 29August 2024

نمایش شناسنامه مازندران در «نماهنگ پرچمداران»/ لشکر ۲۵ کربلا به خانه‌ها می‌آیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در راستای دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران، نماهنگ فاخر سرود جمهوری اسلامی ایران به کارگردانی «سید مهدی میرتبریزیان» در حال ضبط و تصویربرداری است.

در این نماهنگ گوشه‌هایی از حماسه‌های غرورآفرین رزمندگان خط شکن و خط نگهدار لشکر ۲۵ کربلا به تصویر کشیده خواهد شد.

«سیدمهدی میرتبریزیان» کارگردان نماهنگ «پرچمداران» در حاشیه ضبط این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو ماه از پیش تولید این پروژه می‌گذرد، اظهار داشت: این پروزژه از این حیث که شناسنامه مازندران است برای سپاه پاسداران، کنگره شهدا و عوامل آن از اهمیت برخوردار بود.

وی با بیان اینکه قرار است این نماهنگ تا کنگره بعدی که ۱۰ سال آینده برگزار می‌شود، در مراسمات و شبکه‌های تلویزیونی به نمایش گذاشته شود، افزود: همچنین یکی از آثاری خواهد بود که در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش درمی‌آید.

میرتبریزیان گفت: از این حیث برای ما مهم بود که دقیق، درست و بازسازی درست از رشادت‌های رزمندگان مازندران داشته باشیم و از رشادت‌های مردم دیار علویان در پشت جبهه و جبهه؛ از کمک‌های مردمی گرفته تا اعزام و جبهه و جنگ را به نمایش بگذاریم.

به گفته این کارگردان، در تولید این اثر از عوامل حرفه‌ای مازندرانی بکارگیری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار